Computergenie.nl    

Computergenie.nl
  Registreer!
  Registreer
Homepage
Home
Top 10
Top 10
Forum
Forum
Prijsindex
Prijsindex
Nieuws
Nieuws
Downloads
Downloads
Hulp & Uitleg
Hulp & Uitleg
Uitgebreid zoeken

Zoeken •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Ben je al lid?  Log in! 
Ben je al lid?  Log in!
Kies uw onderwerp:
Actueel / nieuws
Hardware
Software
Internet & netwerken
Gamers corner
Scripten & programmeren
Digitale fotografie & video
Multimedia
GSM & mobile
Sitecheck & links
Aanbiedingen
Markt-plaats
Computer-Café
Knowledge Base
Officiële mededelingen
Feedback
ISL Light
Hulp & Uitleg

Sponsors:

XLS Hosting

Relaties:

PC Beveiliger
Forum » Software » Windows 7 hangt
[Windows]  Windows 7 hangt

Nieuw onderwerpNieuw antwoord
jsmit Bericht Geplaatst op 09 Jan 2010 12:57 Reageer met quote
Beginnend lid
Hallo,

Na upgrade van vista naar Windows 7 krijg ik regelmatig een blauw scherm en reboot de pc na inloggen vraag windows of ik wil zoeken naar een oplossing en dit bevestig alleen komt er geen oplossing.

Uit het logboek :

WBEM_MC_CANNOT_ACTIVATE_FILTER

Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

Alvast bedankt !

Daeron Bericht Geplaatst op 09 Jan 2010 15:36 Reageer met quote
Moderator
Het is waarschijnlijk het handigste als je de foutcode van het blauwe scherm hier vermeldt.

Je kan de reboot voorkomen door een instelling te wijzigen. Deze instelling vindt je door rechts te klikken op "Deze computer" of "Mijn computer" en dan voor eigenschappen te kiezen. In dat venster kies je dan voor "geavanceerde systeem instellingen". Bij "startup en recovery" klik je dan op instellingen. Daar vink je dan "Automatisch opnieuw opstarten" uit.

De volgende keer dat dan het blauwe scherm verschijnt kun je de foutcode opschrijven en die hier vermelden.

Image

If you have a problem, if no OS can help, and if you can download it, maybe you can install... LINUX.
Matel Bericht Geplaatst op 18 Jan 2010 20:54 Reageer met quote
Beheerder
Ik denk dat de melding uit het logboek niets te maken heeft met de fout die veroorzaakt dat je moet rebooten. Ik heb wel een oplossing voor het WBEM_MC_CANNOT_ACTIVATE_FILTER probleem: http://support.microsoft.com/kb/950375/en-us/

Waarschijnlijk heeft Windows 7 een driver probleem. Werk alle drivers bij voor je chipset, geluidskaart, videokaart, etc.

Geduld is een schone zaak...maar je moet er wel de tijd voor hebben
Leuker kunnen we het niet maken...
Nieuw onderwerpNieuw antwoord   

Forum » Software » Windows 7 hangt